Десять порад молодому вчителю

Задоволення людини своїм життям, як свідчать соціально - психологічні дослідження, великою мірою залежить від продуктивності життя. Одним з критеріїв розумної організації життя е надзвичайно важливий для кожної людини показник стану її здоров'я. 

Про розумну організацію праці можна говорити лише тоді, коли стан здоров'я поліпшується або не погіршується. Дорослі люди, як правило, займаються здоров'ям за залишковим принципом — коли є час; коли хворіють i організм починає заважати виконанню певних соціальних функцій, порушує плани.
Що стосується вчителів, тут треба зупинитися на специфіці їхньої роботи та професійних захворюваннях. Професія вчителя вважається однією з психологічно напружених i виснажливих.
I на це є причини: комунікаційне навантаження, величезне емоційне напруження, поява певних «професійних деформацій», соціальна незахищешність тривале перебування на ногах... Як наслідок, за відсутності додаткової роботи над собою, без створення певних компенсаторних механізмів, простежується неминуче збільшення психосоматичних захворювань, на основі яких розвиваються всі інші. Це призводить до того, що до 40—45 років мало хто з учителів може похвалитися своїм здоров'ям. I справді, з'являється бажання «пожаліти цього бідолашного вчителя». Та найгірше, коли таке бажання з'являється в нього самого. Бо саме незадоволеність собою, своєю діяльністю, її наслідками є головною суб'єктивною причиною психологічного неблагополуччя. Пам’ятайте: якщо не можете змінити ситуацію, змініть своє ставлення до неї! Можливо, саме цей вислів є рецептом психологічного благополуччя не тільки вчителя, а й будь-якої людини взагалі.
 


В кінці навчального року класним керівникам 4-х, 9-х і 11-х класів доводиться писати характеристики учням. Ця робота займає багаго часу. Скористайтесь програмою. Характеристика учня
 

Про роботу з учнями з особливими потребами

Методичні рекомендації щодо роботи з учнями з особливими потребами


Кланим керівникам


Схема організації роботи

Циклограма роботи класного керівника

Діагностична карта класного керівника

Форми організації позакласної виховної роботи

Схема розгорнутої психолого педагогічної характеристики учня

Схема аналізу виховної роботи в класі класним керівником

Структура виховного плану классного керівника

Соціальний паспорт класу

Планування виховної роботи

Кінець навчального року

Зразок плану виховної роботи на 2010-2011 навчальний рік

Інструкція з ведення класного журналу учнів 5-11(12) класів загальноосвітніх навчальних закладів

Відкриті виховні заходи у 1-4 класах 1 семестр 2010-11 року

Обовязки класного керівника чергового класу


                                  Досліди з хімії